reede, 27. märts 2020

Distantsõppe muljed

Minule distantsõpe meeldib, aga mõnd ainet on raske õppida, sest mõned  asjad jäävad arusaamatuks ja keeruliseks. Siiani olen enamus ainetega hästi hakkama saanud, aga vahel tuleb ikka raskeid ülesandeid ka. Õppimisele kulub kooliga võrreldes palju vähem aega, ülesanded saab kiiremini valmis ja vabaks ajaks jääb rohkem aega. Probleeme on õnneks vähe olnud ja kui need tulevadki, saab need kiiresti teiste abiga lahendatud. Probleemideks on olnud näiteks rasked ülesanded ja millestki mitte aru saamine. Minu edusammudeks on olnud õppeainetest rohkem aru saamine ja arvuti paremini käsitlemine. Kõige sobilikumad keskkonnad minu jaoks on olnud Opiq, Gmail ja Stuudium. Ebasobilikke keskkondi pole olnud, ma saan kõigis hästi hakkama ja pole probleeme. Ajaplaneerimisega olen siiani väga hästi hakkama saanud ja kõigeks on piisavalt aega. Õpetajad võiksid panna kõik ülesanded ühte kohta, siis oleks neid kergem leida. Mina veedan aega õues jalutades, muusikat kuulates, arvutimänge mängides ja trenni tehes. Mina saan kodusolemisega hästi hakkama ja mul on igaks päevaks palju tegevusi.
Let's Stay Home Poster | JUNIQE

1 kommentaar:

  1. Aitäh sisuka postituse eest! Hästi kirjutatud ja analüüsitud. Pildi all peaks olema info autori või allika kohta.

    VastaKustuta